Зовнішні посилання дійсно важливі для SEO, але отримувати їх треба правильно. Білі методи включають: гостьові статті на тематичних ресурсах, коментарі в профільних блогах (якщо вони корисні, а не спам), участь в експертних інтерв'ю, створення корисного контенту, яким хочеться ділитися, розміщення в якісних каталогах і довідниках, партнерські програми з іншими сайтами. Важливо розуміти, що якість посилання важливіша за кількість. Одне посилання з авторитетного тематичного ресурсу коштує більше, ніж сотня з випадкових сайтів. Уникайте покупки посилань на біржах, автоматичного обміну посиланнями, розміщення в сумнівних каталогах. Пошуковики вміють це відслідковувати і можуть накласти санкції. Будуйте посилальну масу поступово і природно.